fredag 16. mars 2012

Smekkert kjøkken fra Kvik

Bildet hentet fra kvik.no
Oops.. lenge siden nyttår nå. Den nye jobben inspirerer og tar mye av min oppmerksomhet om dagen. Ingen ting er bedre enn at du gleder deg til å gå på jobb hver dag! Veldig gøy er det også å jobbe i et miljø der jeg kan dele min interesse for interiør med arkitekter, interiørarkitekter og flinke designere. Synes jeg er veldig heldig! Men nå er utbyggingsprosjektet vårt i gang, så litt annet enn jobb, familie og trening får nå plass i livet mitt. Vi skal utvide Kvik kjøkkenet vårt med en ekstra modul. En kjøkkenøy er bestillt og den kommer i svart med hvit corian plate. En aldri så liten kontrast til det ellers så hvite, hvite kjøkkenet vårt. Må si at jeg er litt spent på hvordan det blir. Synes det sorte Mano kjøkkenet fra Kvik er smekkert og blir veldig inspirert av kjøkkenet plassert i dette industrielle miljøet. Skal prøve å gi litt oftere lyd fra meg fremover. Riktig god helg til deg som titter innom! Ella xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar