mandag 2. april 2012

Far-fars fantastiske fliser

Jeg har lenge vært fascinert av Far-fars fliser og har siklet på de mange vakre flisene på deres nettside. Og her i forrige uke kom jeg meg endelig til showrommet deres i Biermansgate hvor jeg ble overbevist om at vi måtte ha noen av disse flisene i vårt hus. Jeg valgte i første gang ut disse flisene til det lille badet vårt på loftet, men etter å ha pratet med entreprenøren og min mann har vi kommet frem til at flisene egner seg bedre i gangen. Tror de kommer til å gi et godt førsteinntrykk og gjøre seg som som et litt overraskende element i et interiør som ellers går mye i rene, enkle flater med få farger. Tror de også kommer til å stå godt sammen med den fine hvite trappen med gelender oljet i maghogny. Blir veldig spennende å se. Anbefaler en tur innom Far-far. Om ikke annet, så bare for opplevelsen. Ella xxx

1 kommentar: