torsdag 29. september 2011

Prosjekt utbygging



Som mange sikkert har fått med seg, har vi fått byggetillatelse og er nå i full gang med planleggingen. Denne bloggen kommer derfor til å være preget av dette i tiden fremover kan jeg love. Her skal jeg samle inspirasjon om både valg av farger, materialer, tekstiler og interiør. Håper du vil følge med. Jeg gleder meg! Et av de hjemmene som er til størst inspirasjon om dagen, er dette hjemme på Malerhaugen i Oslo. Huset er fra samme tidsepoke som vårt og de har valgt å gjøre mange av de samme løsningene som vi planlegger, blant annet med å åpne opp til loftet, med et slags galleri over kjøkkenet. De har også lure lagringsløsninger på loftet og til og med kjøkkenløsningen med allrom er ganske likt som vårt. Jeg blir så glad når jeg ser disse bildene! Det blir så fint. Bildene er hentet fra klikk.no/bonytt. Ella xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar