onsdag 16. november 2011

Superfint***

Synes dette var et så inspirerende bilde, så måtte låne det fra min søsters superfine blogg. Hun bor for tiden i Brussel og til helgen skal vi møtes i Paris! Jeg og min kjære reiser til Paris fredag morgen, så møter vi min søster og hennes kjære lørdag og søndag morgen tar vi toget sammen til Brussel, for så å reise hjem fra Brussel søndag kveld. Helt perfekt! Gleder meg veldig til love-weekend in Paris og til å se hvordan turtelduene har det i Brussel. Anbefaler en titt innom søsters blogg. Mange fine innlegg - både interiør, reisetips og god musikk. Updates fra weekendturen kommer. Ha en superfin onsdag. Ella xxx

1 kommentar:

  1. Vi gleder oss veldig til å få besøk av dere! :) Det blir veldig koselig.

    Jeg prøvde å trykke på linken til bloggen min overfor, og da kom jeg til en litt mystisk side... så jeg tror det har skjedd noe rart?

    SvarSlett