mandag 24. januar 2011

Den ultimate ammestolen

Eames Shell Rocker er den beste stolen å amme og bysse babiser i. Det er ikke uten grunn. Stolen har en historisk forbindelse til nyfødte. Den tidligere produsenten Herman Miller pleide nemlig å gi den til sine ansatte når de fikk barn.. snakk om fin barselgave fra jobben! Jeg fikk min før jeg fikk storebror og vet at jeg alltid kommer til å elske den, både fordi den er god å sitte i og fordi den har et fantastisk fint og klassisk design. Her har den fått selskap av et lammeskinn og en pute fra en reise til San Cristobal, Mexico. Charles & Ray Eames er to av mine favorittdesignere og jeg har flere stoler fra ekteparet på min ønskeliste... Ella xxx

2 kommentarer:

  1. Fin stol altså... ønsker meg den jeg også. ;)

    SvarSlett
  2. Fin stol og FIN BLOGG! Vært innom her noen ganger nå! Kult du oppdaterer så hyppig. Det er virkelig alfa omega. Og delikate bilder. Det trekker absolutt opp! Elllas engel var et fint lite "rom" å komme inni!

    Vi får fortsette å inspirere hverandre!

    SvarSlett