onsdag 30. mars 2011

Forandring fryder

I stedet for å henge opp bilder permanent, liker jeg konseptet med rammehyller der jeg kan endre litt på "utstillingen" alt etter som. Jeg har endelig fått opp de siste rammehyllene i stua og på kjøkkenet og er veldig fornøyd. Lampen over kjøkkenbordet er en Arne Jakobsen pendel, som jeg kjøpte på Galleryshop.nl for mange år tilbake. Den er et av mine beste kjøp og vil alltid være en favoritt. Galleryshop kan anbefales. God service og gode priser, men jeg ser dessverre at sortimentet på nett har begrenset seg litt de siste årene.
I stuen har vi fått opp to, litt mindre hyller. Kartet er nylig kjøpt på Norway Designs, mens kortet fra Zoologisk have er kjøpt i København for et par år siden. Skal du til Zoologisk have, må du ta en tur innom butikken der og hente med deg noen plakater og kort hjem. Masse fine motiver. De søte, gamle bildene av Babar og vennene hans, er funnet i Portobello road, London. De var egentlig ment for barnerommet, men pryder foreløpig stuen. Har rammehyller på barnerommet og på vårt soverom også, så har virkelig bidratt til god salgsstatistikk på rammehyller fra Ikea. Forandring fryder og det er heldigvis ikke alltid så mye som skal til. Fortsatt god onsdagskveld. Ella xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar