lørdag 19. februar 2011

Everything is going to be amazing

feber feber feber feber feber feber feber feber.. det vil ingen ende ta. Nå er det visst LilleC sin tur og i dag har vi tilbrakt store deler av den fine lørdagen på legevakten..ikke veldig mye inspirasjon å hente ut av en sånn dag gitt. Det var jo aldri meningen at dette skulle bli en feber-blogg.. men enn så lenge har noen i dette huset vært syke mer eller mindre siden jeg startet bloggen (og det begynner jo å bli noen innlegg nå..) Har aldri opplevd en sykdomsperiode som dette..vi pleier jo å være så friske!Dette begynner rett og slett å bli litt ugreit (...ref. Charlie..*). Det ligger i min natur å være positiv, men noen ganger må selv jeg jobbe litt med den saken.. MEN, jeg vet innerst inne at det kommer til å bli knallbra og jeg gleder meg til litt friskus-blogging etter hvert** God lørdagskveld fra meg i det blå huset. Ella xxx

1 kommentar: