fredag 4. februar 2011

Prosjekt barnerom

Her er noen glimt fra det lille barnerommet til storebror. Snart må vi gjøre noe her.. storebror skal over i juniorseng og han får etter hvert selskap av lille C. Må være litt kreative for vi snakker maks 8 kvm og en stor mengde leker og bøker (og som sagt, vil jeg ikke ha noe av dette ut i stuen..) Den gode lesestolen må antageligvis ut og det samme gjelder det gamle, fine skapet. På skapet har jeg klistret stickers fra Barbapapa, men disse er heldigvis enkle å fjerne. Lesestolen er en butterfly chair med et lammeskinn og en bilpute fra Mow living - perfekt for en god lesestund. Den røde Jieldè-lampen fikk jeg i fødselsgave av min kjære da storebror kom til verden. Den skal storebror få arve når han blir stor. Den lille karusellen med Bernt og Erling er arv fra oldemor.. den er vel det man kan kalle vintage og er veldig søt synes jeg. Det lille lammet i vinduskarmen er yndlingsbamsen min fra jeg var liten. Veldig god. Følg med på bloggen for oppdateringer om barnerommet..her skal det fikses. God fredagskveld. Ella xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar