onsdag 2. februar 2011

Vakker vugge




Denne vuggen lagde min far til meg da jeg ble født. Nå ligger min lille C i den. Jeg synes den er nydelig. Den er klassisk med fine, rene linjer, men er likevel ikke beskjeden.. den er egentlig litt grasiøs i formen og er en deilig liten pike verdig. Spesielt vakker er den fordi den har en historie og en affeksjon for meg. Kanskje lille C en gang vil vugge sine barn i den..? Om ikke lenge må hun over i sprinkelseng og inn på rommet til storebror. Tiden flyr... Ella xxx

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg, Elizabeth! Må følge med her, skjønner jeg :-). Kjedelig med så mye sykdom. Vi tenker på dere og så må dere si fra om vi kan hjelpe til på noen måte. God bedringsklem fra Randi.

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å høre! Fant ut at jeg måtte få meg en ny hobby når det ble så mye innetid. Liker denne bloggingen enn så lenge, så får vi se hvordan bloggen utvikler seg etterhvert. Koselig at du vil følge med;)Her er vi på bedringens vei og nå går vi mot lysere tider, så dette blir det bra!Håper alt står bra til hos dere. Hilsen tante Ella xxx

    SvarSlett